loading...
فوتبال3
آخرین ارسال های انجمن
رئیسی بازدید : 3 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکنان بزرگ دنيا هم با آسيب ديدگي روبرو مي‌شوند و آنهايي که به مصدوميت من انتقاد مي‌کنند ورزشي نيستند.


احمد جمشيديان در حاشيه تمرين امروز استقلال در خصوص رويارويي شاگردان قلعه‌نويي و الريان قطر گفت: بازي سختي مقابل الريان داريم. آنها هم مانند ما در ديدار اول شکست خوردند. مي‌خواهيم بعد از باخت ناباورانه مقابل الشباب اين شکست را جبران کنيم و به 3 امتياز بازي برسيم. مسلما مساوي به درد هيچ کدام از تيم‌ها نمي‌خورد. 3 امتياز اين بازي و بازي آينده ما را به جدول برمي‌گرداند.

به گزارش تسنيم، وي در مورد آخرين وضعيت خودش اظهار داشت: تا امروز تمرينات اختصاصي را پشت سر گذاشتم و بايد آرام آرام به تيم اضافه شوم. قرار نيست از همين الان براي استقلال بازي کنم. به خاطر همين مشخص نيست به همراه تيم به قطر بروم يا خير.

هافبک استقلال ادامه داد: در خصوص مصدوميت من چندين تشخيص مختلف وجود داشت، ابتدا يک عمل جراحي انجام دادم اما بعد از آن کمي درد داشتم اما خوشبختانه در آخرين عمل جواب گرفتيم و همزمان با درمان تمريناتم را هم شروع کردم.

جمشيديان درباره صحبت‌هاي عليپور در مورد پنالتي بازي سپاهان و استقلال تاکيد کرد: در اين خصوص صحبت کردم و نياز نيست که به آن بپردازم ضمن اينکه امروز آقاي عليپور در برنامه ورزش و مردم اعلام کردند هيچ بحث خاصي در آن مورد وجود نداشته و کمي شيطنت‌ها زياد بوده است.

وي در پاسخ به اين سوال که چند درصد از قراردادش را از استقلال گرفته است، تصريح کرد: همان ابتدا 10،15 درصد از قراردادم را گرفتم و ديگر دريافتي از باشگاه نداشتم هر چند اين فصل مصدوم بودم و بحث مالي هم ندارم. اولويت من اين است که مصدوميتم خوب شود تا به استقلال کمک کنم. شما مي‌توانيد از مسئولان باشگاه هم سوال کنيد که من هيچ وقت در مورد مسائل مالي حرف نزدم.

"انجام 8، 9 بازي در اين فصل اصلا خوب نيست". هافبک استقلال ضمن بيان اين جمله گفت: مصدوميت در فوتبال طبيعي است و خيلي از بازيکنان با مصدوميت 7،8 ماهه مواجه مي‌شوند. آنهايي که به مصدوميت من انتقاد مي‌کنند ورزشي نيستند هر چند بايد بگويم رسانه‌ها هم بيشتر از متن به حاشيه مي‌پردازند که اين اصلا درست نيست.

جمشيديان ادامه داد: بازيکنان بزرگ دنيا هم با مصدوميت روبرو مي‌شوند مثل کاکا که در سال اول حضورش در رئال مادريد اصلا نتوانست به خاطر مصدوميت بازي کند. آنها قراردادهاي آنچناني هم دارند اما اينجا براي دو ريال کلي حرف و حديث وجود دارد. خدا را شکر استقلال هم يکي از بدترين تيم‌هاي ليگ از نظر مالي است. زماني که در سپاهان بودم وقتي بازيکني مصدوم مي‌شد پولش را مي‌گرفت اما اينجا از اين خبرها نيست. بازيکناني که از اول فصل بازي کردند پول نگرفتند چه برسد به من.

وي در واکنش به صحبت‌هاي سياوش اکبرپور و انتقادات اين بازيکن به وضع دريافتي آبي‌پوشان اظهار داشت: من صحبت‌هاي اکبرپور را نخواندم و در جريانش نيستم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 430