زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 8:31 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 5
نویسنده پیام
adel آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 16 /12 /1392


پرسپوليسي‌ها عازم مازندران مي‌شوند
[tr][td]بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس صبح روز شنبه براي برپايي اردوي چندروزه عازم مازندران خواهند شد.[/td][td]تصویر: http://www.varzesh3.com/files/Picture/00946609.jpg[/td][/tr][tr][td][/td][/tr][tr][td] به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، علي دايي در پايان تمرين امروز (پنج‌شنبه) برنامه تمرينات سرخپوشان در اردوي مازندران را اعلام کرد.
بر اين اساس سرخپوشان روز جمعه (فردا) به استراحت خواهند پرداخت و ساعت 8:30 روز شنبه با حضور در ورزشگاه شهيد درفشي‌فر با اتوبوس عازم شهرستان ساري شده و در هتل اسکان خواهند يافت.

سرخ‌پوشان در روزهاي بيستم و بيست‌وسوم اسفند در 2 ديدار تدارکاتي به مصاف تيم‌هاي صدراي نکا و نساجي مازندران خواهند رفت و در ساير روزها به تمرين خواهند پرداخت.

2 بازي تيم پرسپوليس در تورنمنت جام سرداران شهيد استان مازندران در استاديوم شهيد مدني قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس 24 اسفند به تهران برمي‌گردند و براي بازي دوستانه با تيم شيراک که روز بيست‌وهشتم اسفند برگزار خواهد شد در روز بيست‌وششم اسفند ماه عازم ارمنستان مي‌شوند. سرخ‌پوشان يک روز پس از بازي با شيراک به تهران باز خواهند گشت.

خبر ديگر اينکه سيدجلال حسيني که بعد از بازي دوستانه تيم ملي مقابل تيم گينه از ناحيه زير شکم احساس درد داشت امروز همراه پزشک تيم پرسپوليس براي MRI اقدام کرد.

دکتر حقيقت در اين باره گفت: در MRI انجام شده مشخص شد سيدجلال حسيني از ناحيه کشاله مشکلي ندارد اما از ناحيه عضلات پايين شکم دچار التهاب است.

وي افزود: با توجه به تشخيص صورت گرفته برنامه‌هاي درماني در مورد سيدجلال حسيني آغاز شده است و سعي خواهيم کرد او را هر چه سريع‌تر به شرايط بازي برسانيم. [/td][/tr]

جمعه 16 اسفند 1392 - 14:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | پرسپوليسي‌ها عازم مازندران مي‌شوند | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS