زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 7:39 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 3
نویسنده پیام
adel آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 16 /12 /1392


مسلمان: به تيم ملي فکر نمي‌کنم
[tr][td]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به تيم ملي فکر نمي‌کنم و تمام تلاشم اين است که با پرسپوليس به قهرماني در ليگ برتر برسم.[/td][td]تصویر: http://www.varzesh3.com/files/Picture/00946366.jpg[/td][/tr][tr][td][/td][/tr][tr][td] محسن مسلمان در مورد آخرين وضعيت مصدوميتش عنوان کرد: بعد از بازي با سپاهان از ناحيه زانوي چپ دچار مصدوميت شدم و از آن روز به بعد پزشکان تاکيد کردند که ديگر تمرين نکنم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: معلوم نيست به بازي‌ آينده پرسپوليس برسم يا نه اما فعلاً مراحل درمانم را پشت سر مي‌گذارم. تا بازي با داماش 20 روز وقت باقي مانده و شايد هم توانستم براي پرسپوليس به ميدان بروم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شانس اين تيم براي قهرماني در ليگ برتر اظهار داشت: بايد 3 بازي آينده را با پيروزي پشت سر بگذاريم و حق اشتباه هم نداريم. اگر 9 امتياز کامل را کسب کنيم و ديگر تيم‌ها هم امتياز از دست دهند، شانس قهرماني خواهيم داشت.

مسلمان در پاسخ به اين سؤال که «آيا پرسپوليس نمي‌توانست به راحتي قهرمان شود؟»، تاکيد کرد: فکر مي‌کنم در بازي مقابل تيم‌هاي نفت، گسترش فولاد و فجر نتايج بدي گرفتيم. اگر اين 3 بازي را با پيروزي پشت سر مي‌گذاشتيم الان در صدر جدول حضور داشتيم. البته هنوز چيزي را از دست نداده‌ايم و مي‌توانيم به قهرماني برسيم.

وي در خصوص شرايط حال حاضر ذوب‌آهن اصفهان و احتمال سقوط اين تيم به ليگ يک،‌ تصريح کرد: متاسفانه شرايط ذوب‌آهن مانند فصل پيش خوب نيست. فصل قبل هم خوب بازي مي‌کرديم اما توپ‌هاي‌مان گل نمي‌شد و ساده گل مي‌خورديم. به نظر من مقصر اصلي اين وضعيت ذوب‌آهن مسئولان باشگاه هستند که در اول فصل تيم خوبي را نبستند. سال گذشته اين تيم در چند پست مشکل داشت که براي اين فصل مشکلات رفع نشده است.

مسلمان ادامه داد: چون پرسپوليس در 3 بازي آخر در ليگ با تيم‌هاي پايين جدولي بازي دارد اميدوارم که بتوانيم به پيروزي در اين 3 بازي دست پيدا کنيم تا هم پرسپوليس به قهرماني برسد و هم ذوب‌آهن به ليگ يک سقوط نکند.

هافبک پرسپوليس در مورد 2 بازي تيم ملي مقابل کويت و گينه، گفت: من نه اين 2 بازي را ديدم و نه چيزي شنيدم! ضمن اينکه فعلاً به تيم ملي فکر نمي‌کنم و تمام تلاشم اين است که با پرسپوليس به قهرماني در ليگ برسم. [/td][/tr]

جمعه 16 اسفند 1392 - 14:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | مسلمان: به تيم ملي فکر نمي‌کنم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS