زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 5:33 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 3
نویسنده پیام
adel آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 16 /12 /1392


بازي تراکتور-العين12فروردين برگزار مي‌شود
[tr][td]با درخواست باشگاه تراکتورسازي براي برگزاري ديدار تيم فوتبال اين باشگاه مقابل العين امارات در روز 12 فروردين موافقت شد.[/td][td]تصویر: http://www.varzesh3.com/files/Picture/00944163.jpg[/td][/tr][tr][td][/td][/tr][tr][td] با موافقت کميته مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، ديدار تراکتورسازي و العين به دليل همزماني با روز طبيعت به جاي 13 فروردين 93 يک روز جلوتر و در روز 12 فروردين 93 برگزار خواهد شد.

شاهين رحماني، عضو ايراني کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين باره به تسنيم گفت: بعد از درخواست باشگاه تراکتورسازي و با هماهنگي پخش‌کننده تلويزيوني اين مسابقه و موافقت باشگاه العين، ديدار تراکتورسازي - العين به روز 12 فروردين 93 منتقل شد.

وي افزود: بحث اصلي تقارن اين روز با 13 فروردين و روز طبيعت بود که مردم به اطراف شهر مي‌روند و ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز هم در مسير اين ترددها قرار دارد. با توضيحي که من در مورد مناسبت اين روز دادم در نهايت با تغيير زمان بازي موافقت شد.

رحماني تاکيد کرد: البته AFC در مجموع از اين تغييرات استقبال نمي‌کند، چراکه مي‌تواند آسيب‌هايي را براي اسپانسرها و يا افراد دخيل در برگزاري مسابقه به همراه داشته باشد و هماهنگي مربوط به اخذ ويزا را بر هم بزند.

وي در مورد مخالفت AFC با تغيير زمان بازي استقلال و الجزيره از 27 به 28 اسفند 92 تصريح کرد: همانطور که گفتم براي تغيير زمان بازي بايد تمامي طرف‌هاي دخيل در آن موافق باشند که در اين مورد باشگاه الجزيره مخالف اين تغيير زمان بود. [/td][/tr]

جمعه 16 اسفند 1392 - 14:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | بازي تراکتور-العين12فروردين برگزار مي‌شود | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS