زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 3:14 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 2
نویسنده پیام
adel آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 16 /12 /1392


حسيني: در بازي‌ دوستانه از باخت نمي‌ترسيم
[tr][td]مدافع تيم‌ملي فوتبال کشورمان گفت: ما در بازي‌‌هاي دوستانه هيچ ترسي از گل خوردن يا باختن نداريم.[/td][td]تصویر: http://www.varzesh3.com/files/Picture/00946050.jpg[/td][/tr][tr][td][/td][/tr][tr][td] سيدجلال حسيني ابتدا درخصوص دو بازي تيم‌ملي مقابل کويت و گينه اظهار داشت: بازي‌هاي بدي را مقابل دو حريف خود انجام نداديم اما بايد قبول کنيم در اين بازي‌ها نتيجه مهم نيست اما مهم‌ترين چيز اين است که ما خيلي بيشتر بايد با همديگر هماهنگ شويم و بازي کنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: من قبلا هم بارها اين حرف را زدم که بازي‌هاي تدارکاتي ما بايد خيلي بيشتر از اين حرف‌ها باشد چون ما نياز به هماهنگي داريم. متاسفانه در بازي با گينه کمي عدم هماهنگي برايمان دردسرساز شد و مطمئن باشيد اگر با برنامه‌ريزي خود و اردوها و بازي‌هاي تدارکاتي ديگر رو به جلو برويم مشکلات ما در جام جهاني کمتر مي‌شود.

حسيني در پاسخ به سوالي که آيا گينه شبيه نيجريه بود يا خير گفت: بله، گينه يکي از تيم‌هاي خوب آفريقا است. آنها مهره‌هاي خوب و تاثيرگذاري داشتند و خيلي خوب فوتبال را بازي مي‌کردند اما نظر درباره بازي با کارشناسان است. گينه يکي از بهترين تيم‌هاي آفريقايي است که حتي بازيکنان بزرگي دارد. در کل اين بازي صددرصد به نفع تيم‌ملي شد و ما اگر چند بازي قوي‌تر انجام بدهيم مطمئن باشيد در روند کاري ما تا قبل از جام جهاني تاثير مي‌گذارد.

وي افزود: ما 100 روز تا جام جهاني وقت داريم، اين 100 روز هم خيلي زود تمام مي‌شود. دقيقا بايد با برنامه‌ريزي بهتر رو به جلو برويم. متاسفانه فرصت‌هاي خيلي زيادي را ساده از دست داديم الان هم بايد فشرده رو به جلو برويم تا با يک برنامه‌ريزي خوب از حريفان شناخت پيدا کنيم. ما حالا که به جام جهاني صعود کرده‌ايم، بايد عقب‌افتادگي‌ها را زودتر جبران کنيم چون همان بازي اول براي ما حساسيت خيلي زيادي دارد.

حسيني در مورد اردوي آفريقاي جنوبي نيز يادآور شد: صددرصد اگر اردوي آفريقاي جنوبي برگزار شود همه‌جوره به نفع تيم‌ملي ايران است چون مطمئن باشيد ما در کنار اين اردو چند بازي خوب هم برگزار مي‌کنيم. هر اردو و بازي تدارکاتي يک قدم تا جام جهاني ما را به جلو هدايت مي‌کند مهم‌ترين مسئله اين است که بچه‌ها کنار يکديگر باشند، با هم تمرين و بازي دوستانه انجام دهند و مطمئن باشيد به نفع تيم‌ملي است.

وي در پايان درباره آمار گل خوردن تيم‌ملي در دو بازي گذشته نيز گفت: بالاخره بازي دوستانه محک جدي است تا بازيکنان خود را به کادرفني نشان دهند، اين حرف‌ها نيست که ما از اين بازي‌ها به خاطر باخت و يا گل خورده بترسيم اصلا اين ماجرا نيست ما بايد از اين بازي‌ها درس بگيريم نقاط ضعف را به نقاط قوت تبديل کنيم تا انشاءالله در جام جهاني به مشکل برنخوريم. سه بازي ما در جام جهاني بسيار حساس و به نظرم نام ايران در ميان است که انشاءالله بتوانيم با يک برنامه‌ريزي خوب تا فرصت هست به شرايط ايده‌آل برسيم. اميدوارم تا الان هم اگر کسي کاري از دستش برمي‌آمده و کمي کمک براي تيم‌ملي دچار ترديد بوده الان همه‌چيز را کنار بگذارد و همه به فکر خدمت به تيم‌ملي باشند چون با برنامه‌ريزي بهتر و پشتوانه قوي ما مي‌توانيم در جام‌جهاني دل مردم را تا آنجايي که مي‌توانيم شاد کنيم. [/td][/tr]

جمعه 16 اسفند 1392 - 14:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | حسيني: در بازي‌ دوستانه از باخت نمي‌ترسيم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS