زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 8:20 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 2
نویسنده پیام
adel آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 16 /12 /1392


دهنوي: قسمت نبود در تيم ملي باشم
[tr][td]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از خدا مي‌خواستم که در تيم ملي حضور داشته باشم اما قسمت نشد اين تيم را همراهي کنم.[/td][td]تصویر: http://www.varzesh3.com/files/Picture/00946281.jpg[/td][/tr][tr][td][/td][/tr][tr][td] قاسم دهنوي در مورد اينکه چرا چند روزي است که به صورت اختصاصي تمرين مي‌کند و در تمرينات گروهي سرخپوشان حضور ندارد، گفت: قبل از بازي با صباي قم از ناحيه قوزک پا دچار مصدوميت شدم و حتي پزشکان گفتند که نبايد تمرين کنم اما من بازي کردم و مصدوميتم بيشتر شد. به خاطر همين چند جلسه‌اي به صورت اختصاصي تمرين کردم تا آماده حضور در ميدان شوم.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: بازيکنان در اين مدت تعطيلي ليگ تمرينات پرفشاري را انجام داده‌اند و از فردا (شنبه) با حضور بازيکنان ملي‌پوشان دور جديد تمرينات‌مان آغاز مي‌شود تا با آمادگي بالا به استقبال بازي 7 فروردين با داماش گيلان برويم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در مورد برگزاري 2 بازي تيم ملي با کويت و گينه اظهار داشت: چون براي مداوا به کلينيک رفته بودم بازي‌ها را نديدم. با اين حال از خدا مي‌خواستم که در تيم ملي حضور داشته باشم اما قسمت نشد اين تيم را همراهي کنم.

دهنوي در واکنش به اين مسئله که گفته مي‌شود ليست کي‌روش براي حضور در جام جهاني بسته شده و برخي از بازيکنان شانسي براي همراهي اين تيم ندارند، تاکيد کرد: هيچ بازيکني نمي‌تواند تصميم بگيرد که در جام جهاني حضور داشته باشد يا نه. همانطور که در سال‌هاي گذشته ديديم که برخي از بازيکنان در دوران اوج‌شان به خاطر مصدوميت جام جهاني را از دست دادند. فوتبال مانند سيبي است که از درخت مي‌افتد و هزار بار چرخ مي‌خورد و نمي‌شود فوتبال را پيش‌بيني کرد. مگر مربياني که از تيم ملي جدا شدند مي‌دانستند اين اتفاق رخ مي‌دهد؟ هيچ چيزي در فوتبال غيرممکن نيست.

وي تصريح کرد: انسان به اميد زنده است، من هم تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا مثل اين 4، 5 بازي گذشته عملکرد خوبي داشته باشم تا اگر لياقتش را داشتم به تيم ملي دعوت شوم.

اين بازيکن در مورد شانس قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر، گفت: فکر مي‌کنم بازي با داماش کليد قهرماني ما باشد. همه بچه‌ها عزم خود را جزم کردند تا پرسپوليس ابتدا به قهرماني برسد و اگر نشد سهميه آسيا را بگيريم. ما اين فصل شرمنده مردم شده و سال سختي را هم پشت سر گذاشتيم. امسال در پرسپوليس حاشيه بيداد مي‌کرد و تصور نمي‌کرديم که کارمان براي قهرماني سخت باشد. باز هم تاکيد مي‌کنم که مي‌خواهيم دست پر از بازي با داماش خارج شويم تا به همه هواداران‌مان عيدي بدهيم. [/td][/tr]

جمعه 16 اسفند 1392 - 14:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | دهنوي: قسمت نبود در تيم ملي باشم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS