loading...
فوتبال3
آخرین ارسال های انجمن
رئیسی بازدید : 8 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال در تمرين امروز از مهاجم خود به دليل مصاحبه عليه مسئولان باشگاه انتقاد کرد.


تمرين تيم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازي براي ديدار روز سه‌شنبه هفته آينده مقابل الريان قطر در مرحله گروهي قهرمانان ليگ آسيا ساعت 16:45 امروز (جمعه) در زمين شماره 2 آزادي برگزار شد.

به گزارش تسنيم، در حالي که قرار بود تمرين استقلال از ساعت 16:30 آغاز شود اما اين تمرين به دليل صحبت‌‌هاي خصوصي امير قلعه‌نويي با مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده و سياوش اکبرپور با 15 دقيقه تاخير آغاز شد. قلعه‌نويي که از مصاحبه امروز اکبرپور ناراحت بود و عصباني به نظر مي‌رسيد به مهاجم خود گفت: چرا عليه مسئولان باشگاه صحبت کرده‌اي؟ او در ادامه از عمران‌زاده و رحمتي نيز خواست مسائل باشگاه را در نظر بگيرند و بدانند که استقلال در وضعيت حساسي قرار دارد. اين 3 بازيکن توضيحاتي به سرمربي استقلال ارائه دادند و درباره مشکلات مالي استقلال با قلعه‌نويي گفت‌وگو کردند.

* مصاحبه اکبرپور با خبرگزاري تسنيم سوژه بازيکنان استقلال شده بود و آنها درباره اين مسئله با يکديگر صحبت مي‌کردند.

* هاشم بيک‌زاده و احمد جمشيديان 15 دقيقه به صورت اختصاصي تمرين کردند اما جمشيديان پس از مدتي به تمرينات گروهي اضافه شد. بيک‌زاده پس از انجام تمرين زير نظر بدنساز استقلال تمرين آبي‌پوشان را ترک کرد.

* خسرو حيدري، اميرحسين صادقي و آندرانيک تيموريان غايبان تمرين آبي‌پوشان بودند.

* هنگامي که تمرين آغاز شد مارکار آقاجانيان و ميکو مربي بدنساز تيم ملي به تمرين آبي‌پوشان آمدند و از امير قلعه‌نويي خواستند اجازه دهد از محمد قاضي و پژمان نوري تست ميزان دوندگي توسط متخصص تيم ملي گرفته شود. مارکار آقاجانيان در گفت‌‌وگو با تسنيم در اين رابطه گفت: قرار است به تمرين همه باشگاه‌ها برويم و با تشخيص سرمربي هر تيم دو بازيکن در اين تست شرکت کنند. نوري و قاضي نيز به تشخيص امير قلعه‌نويي انتخاب شدند.

* محمد قاضي با استوک‌هاي نارنجي‌رنگ در تمرين آبي‌پوشان حاضر شده و نگاه همه را به خود جلب کرده بود.

* پيش از آغاز تمرين کبه بازيکن بورکينافاسويي استقلال به سمت امير قلعه‌نويي رفت تا دقايقي با او صحبت کند.

* مهدي رحمتي پس از انجام تمرين زير نظر حميد بابازاده زودتر از ساير بازيکنان تمرين را ترک کرد.

* ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال غايب بود.

* استقلال روز يکشنبه عازم قطر مي‌شود و پس از ديدار مقابل الريا چهارشنبه‌شب به تهران بازمي‌گردد.

 

رئیسی بازدید : 4 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکنان بزرگ دنيا هم با آسيب ديدگي روبرو مي‌شوند و آنهايي که به مصدوميت من انتقاد مي‌کنند ورزشي نيستند.


احمد جمشيديان در حاشيه تمرين امروز استقلال در خصوص رويارويي شاگردان قلعه‌نويي و الريان قطر گفت: بازي سختي مقابل الريان داريم. آنها هم مانند ما در ديدار اول شکست خوردند. مي‌خواهيم بعد از باخت ناباورانه مقابل الشباب اين شکست را جبران کنيم و به 3 امتياز بازي برسيم. مسلما مساوي به درد هيچ کدام از تيم‌ها نمي‌خورد. 3 امتياز اين بازي و بازي آينده ما را به جدول برمي‌گرداند.

به گزارش تسنيم، وي در مورد آخرين وضعيت خودش اظهار داشت: تا امروز تمرينات اختصاصي را پشت سر گذاشتم و بايد آرام آرام به تيم اضافه شوم. قرار نيست از همين الان براي استقلال بازي کنم. به خاطر همين مشخص نيست به همراه تيم به قطر بروم يا خير.

هافبک استقلال ادامه داد: در خصوص مصدوميت من چندين تشخيص مختلف وجود داشت، ابتدا يک عمل جراحي انجام دادم اما بعد از آن کمي درد داشتم اما خوشبختانه در آخرين عمل جواب گرفتيم و همزمان با درمان تمريناتم را هم شروع کردم.

جمشيديان درباره صحبت‌هاي عليپور در مورد پنالتي بازي سپاهان و استقلال تاکيد کرد: در اين خصوص صحبت کردم و نياز نيست که به آن بپردازم ضمن اينکه امروز آقاي عليپور در برنامه ورزش و مردم اعلام کردند هيچ بحث خاصي در آن مورد وجود نداشته و کمي شيطنت‌ها زياد بوده است.

وي در پاسخ به اين سوال که چند درصد از قراردادش را از استقلال گرفته است، تصريح کرد: همان ابتدا 10،15 درصد از قراردادم را گرفتم و ديگر دريافتي از باشگاه نداشتم هر چند اين فصل مصدوم بودم و بحث مالي هم ندارم. اولويت من اين است که مصدوميتم خوب شود تا به استقلال کمک کنم. شما مي‌توانيد از مسئولان باشگاه هم سوال کنيد که من هيچ وقت در مورد مسائل مالي حرف نزدم.

"انجام 8، 9 بازي در اين فصل اصلا خوب نيست". هافبک استقلال ضمن بيان اين جمله گفت: مصدوميت در فوتبال طبيعي است و خيلي از بازيکنان با مصدوميت 7،8 ماهه مواجه مي‌شوند. آنهايي که به مصدوميت من انتقاد مي‌کنند ورزشي نيستند هر چند بايد بگويم رسانه‌ها هم بيشتر از متن به حاشيه مي‌پردازند که اين اصلا درست نيست.

جمشيديان ادامه داد: بازيکنان بزرگ دنيا هم با مصدوميت روبرو مي‌شوند مثل کاکا که در سال اول حضورش در رئال مادريد اصلا نتوانست به خاطر مصدوميت بازي کند. آنها قراردادهاي آنچناني هم دارند اما اينجا براي دو ريال کلي حرف و حديث وجود دارد. خدا را شکر استقلال هم يکي از بدترين تيم‌هاي ليگ از نظر مالي است. زماني که در سپاهان بودم وقتي بازيکني مصدوم مي‌شد پولش را مي‌گرفت اما اينجا از اين خبرها نيست. بازيکناني که از اول فصل بازي کردند پول نگرفتند چه برسد به من.

وي در واکنش به صحبت‌هاي سياوش اکبرپور و انتقادات اين بازيکن به وضع دريافتي آبي‌پوشان اظهار داشت: من صحبت‌هاي اکبرپور را نخواندم و در جريانش نيستم.

 

رئیسی بازدید : 2 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

بازيکن ملي‌پوش استقلال معتقد است الريان به دليل رفتن 2 بازيکن اصلي ضعيف‌تر شده است.


هاشم بيگ زاده پيش از آغاز تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره‌ي بازي پيش روي تيمش مقابل الريان قطر اظهار کرد: بازي سختي پيش رو داريم ما ليگ قهرمانان را خوب شروع نکرديم و بايد براي پيروزي به قطر برويم و نتيجه را جبران کنيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: الريان نسبت به قبل ضعيف‌تر شده است. دو بازيکن اين تيم جدا شدند و بازيکنان جايگزين مناسبي هم نيامدند و فکر مي‌کنم وضعيت چندان خوبي نداشته باشند همچنين درباره‌ي الريان با مجتبي جباري و پژمان منتظري صحبت مي‌کردم و اين برداشت را داشتم که ما مي‌توانيم سه شنبه اين تيم را ببريم.

بيگ زاده درباره‌ي وضعيت مالي استقلال نيز گفت: همه چيز خوب است و ما هم مي‌خنديم مشکل خاصي نيست. همه‌ي بازيکنان مشکل مالي را دارند و 35 درصد از قراردادشان را دريافت کردند.
رئیسی بازدید : 2 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

سياوش اکبرپور بعد از بازگشت استقلال از قطر بايد در کميته انضباطي اين باشگاه حضور پيدا کند.


سياوش اکبرپور بعد از مصاحبه جنجالي که هفته گذشته در خصوص مبالغ پرداختي به بازيکنان با فارس انجام داد امروز بار ديگر بر حرف هاي خود تاکيد کرد.از همين رو باشگاه استقلال اين بازيکن را تا اطلاع ثانوي ممنوع المصاحبه کرده است.

محسن بزرگي در گفت و گو با فارس، در اين باره اظهار داشت:ما علاقه نداشتيم ممنوع المصاحبه شدن اکبرپو رسانه اي شود ولي همان طور که فتح الله زاده گفت ايشان مصاحبه حاشيه اي انجام داد و با توجه به اينکه مجددا بر مواضع خود تاکيد کرد فعلا ممنوع المصاحبه شده است.

وي افزود: بعد از بازي با قطر اکبرپور بايد در کميته انضباطي پاسخگوي مواردي که مطرح کرده باشد. معاونت حقوقي و دبير کميته انضباطي استقلال در پاسخ به اين سوال که در اين شرايط آيا به اين بازيکن حق داده مي شود يا کلا حرف هاي اکبرپور اشتباه است گفت: همان طور که فتح الله زاده گفته نحوه پرداخت ها به سياست باشگاه باز مي گردد و هيچ بازيکني حق مداخله در آن را ندارد ولي از آنجا که من دبير کميته انضباطي باشگاه هستم و نمي خواهم پيش داوري کنم به همين منظور تا زماني که صحبت هاي اکبرپور را نشنوم حرفي نخواهم زد.

وي در پايان در گاسخ به اين سوال که احتمال جريمه براي اکبرپور وجود دارد يا خير گفت: صددر صد همين طور است . برخي مواقع يک بازيکن را از بازي هاي و تمرينات محروم مي کنند و گاعي نيز جرايمي در نظر گرفته مي شود اما بايد تا روز کميته انضباطي صبر کرد و پس از آن طبق آيين نامه کيته انضباطي راي خود را در مورد اين بازيکن صادر مي کند.

 

رئیسی بازدید : 2 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

سرمربي استقلال در واکنش به مصاحبه سياوش اکبرپور گفت: انجام چنين مصاحبه‌هايي غلط است و من امروز هم به اين بازيکن تذکر دادم که هيچ فردي حق ندارد چنين مصاحبه‌هايي انجام دهد.


امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال گفت: طبيعتا بعد از باخت مقابل الشباب شرايط خوبي نداريم. مصدومان تيم زياد هستند و ناداوري هم در آن بازي با نگرفتن پنالتي شامل حال ما شد. 3،4 بازيکن ما مصدوم هستند و مشخص نيست که بتوانند بازي کنند يا نه.

به نقل از تسنيم، وي افزود: الريان تيم خوبي در آسياست و در آنجا بهتر از ليگ قطر بازي مي‌کند. بايد اين بازي را به سود خود خاتمه دهيم. من بازي الريان مقابل الجزيره را ديدم. اين تيم در جريان بازي روش خود را از 2-4-4 به 3-3-4 تغيير مي‌دهد و ما بازي سختي داريم.

قلعه‌نويي يادآور شد: شرايط براي ما سخت‌تر شده اما بازي قبلي جزو تاريخ محسوب مي‌شود و ما به آينده فکر مي‌کنيم. با وجود مشکلات معتقديم که مي‌توانيم نتيجه بگيريم. البته من نمي‌دانم که براي بازي سه‌شنبه کدام يک از بازيکنان خود را خواهيم داشت.

سرمربي استقلال در واکنش به مصاحبه سياوش اکبرپور تاکيد کرد: انجام چنين مصاحبه‌هايي غلط است و من امروز هم به اين بازيکن تذکر دادم که هيچ فردي حق ندارد چنين مصاحبه‌هايي انجام دهد. بازيکنان نبايد حرف‌هاي درون خانواده را در رسانه‌ها مطرح کنند. فتح‌الله‌زاده هر آنچه به باشگاه آمده را تقسيم کرده و طبيعي است که اگر دغدغه‌اي هم وجود دارد دولت بايد به ما کمک کند. شايد تغيير دولت و وزير هم در اين ميان تاثيرگذار بوده است.

وي افزود: نمي‌گويم بازيکنان حق ندارند اما مطرح کردن اين مسائل در رسانه‌ها درست نيست.

سرمربي استقلال در مورد بي‌غيرت خطاب شدن بازيکنان استقلال تاکيد کرد: جواب اين سوال را قبلا داده‌ام. خودم به بازيکنان «تَشر» مي‌زنم اما اين نفرات عين غيرت هستند که با وجود کمبود مالي و کمترين امکانات تحت فشار بازي مي‌کنند و شرايط آنها با بازيکنان تيم‌هاي ديگر قابل مقايسه نيست. در اين فصل بازيکنان مصدوم داشتيم و حتي نفراتي چون بيک‌زاده، حيدري و تيموريان در مجموع به اندازه حاج‌صفي يا جلال حسيني براي ما بازي نکردند.

قلعه‌نويي گفت: مقابل الشباب بازي خوبي انجام داديم و مي‌توانستيم برنده باشيم اما به هر حال آن نتيجه رقم خورد. مشکلات مالي هم وجود دارد و هر بازيکن هم تواني دارد. بايد اتفاقات فوتبال را بپذيريم. اگر همان بازي را مي‌برديم اين بازيکنان با غيرت مي‌شدند. اين اعتراض‌ها و شعار دادن‌ها مانند اعتراض با تکان دادن دستمال سفيد در مسابقات فوتبال ديده مي‌شود.

وي در اين مورد که اجازه دعوت بيش از 4 بازيکن به تيم ملي را نداده است، اظهار داشت: اين سوال خنده‌دار و از طرف همان‌هايي است که درباره آنها صحبت کردم و 5 ميليون هم جريمه شدم اما هنوز پاي آن صحبت‌ها هستم.

سرمربي استقلال افزود: اينکه بازيکنان بيشتري از تيم ما به تيم ملي دعوت شوند باعث افتخار من است. اگر 6 بازيکن از استقلال به تيم ملي بروند از نظر کاري براي من هم بهتر خواهد بود و همين طور براي کشورمان بهتر است.

قلعه‌نويي ادامه داد: باشگاه استقلال همواره با تيم ملي تعامل داشته و دعوت بيشتر بازيکنان از نظر کارنامه براي ما بهتر خواهد بود. طبيعي است همان افرادي که گفتم و به خاطرشان جريمه شدم چنين بحث‌هايي را مطرح مي‌کنند.

وي در مورد بازي دوستانه ايران مقابل گينه و شکست شاگردان کي‌روش گفت: بايد ببينيم از اين نوع بازي‌ها چه اهدافي داريم. باخت در اين مسابقات مهم نيست و همين که بازي مي‌کنيم اهميت زيادي دارد. در خصوص مسائل فني بايد کادر فني تيم ملي توضيح دهد اما همين که بازي مي‌کنيم خوب است.

قلعه‌نويي اضافه کرد:‌ همانطور که همه ديدند در نيمه دوم بهتر از نيمه اول بوديم و فقط کمي ضعف وجود داشت که بايد کادر فني در مورد آن حرف بزند. فوتبال براي بردن و باختن است و بايد از آن لذت ببريم و همچنين به همکارانمان احترام بگذاريم. من در خصوص بازي تدارکاتي تيم ملي حرف ديگري ندارم.

وي در واکنش به حضور لوتار ماتيوس در تهران و در يک برنامه تلويزيوني تصريح کرد: کار بسيار زيبايي بود. من لذت بردم وقتي ديدم يکي از بزرگترين بازيکنان جهان، علي دايي را «علي» خطاب مي‌کند ولي ما اين چهره بين‌المللي را کلي اذيت مي‌کنيم. الان در عصر ارتباطات هستيم و بايد همه کارها را انجام بدهيم. باعث افتخار است که يکي از بزرگترين بازيکنان تاريخ روزي همبازي يکي از هموطنان ما بوده، ما در حال حاضر به اينگونه مسائل نياز داريم وگرنه حب و بغض و کينه در 7،8 سال گذشته وجود داشته است.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که نقش مسئولان تدارکات در فوتبال چقدر است، اظهار داشت: تدارکاتچي‌ها که من به آنها پشتيباني مي‌گويم قشر زحمتکش جامعه هستند. آنها بايد امانتدار، صادق، دست‌پاک و چشم‌پاک باشند که همه اينها را آقامدد جباري (مسئول تدارکات استقلال) دارد. متاسفانه زحمات اين قشر هيچ وقت به چشم نمي‌آيد. همين آقامدد سرمايه استقلال است اما چون اين شغل بازنشستگي ندارد کسي نمي‌تواند جاي او را بگيرد.

قلعه‌نويي درباره اينکه نوري و قاضي در خصوص چه چيزي با بدنساز تيم ملي صحبت مي‌کردند، گفت: امکاناتي در اختيار بازيکنان است که در آن ميزان دوندگي در تمرين و مسابقات را نشان مي‌دهد که در اين امکانات در بازي ايران و گينه هم مورد استفاده قرار گرفت و بسيار خوب است. آنها با ميکو در مورد اين موضوع صحبت مي‌کردند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 480