loading...
فوتبال3
آخرین ارسال های انجمن
رئیسی بازدید : 6 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)

محروميت سافيچ به خاطر رفتار زشت با دانيل داوري


بازيکن بوسنيايي تيم باير لورکوزن آلمان در حرکتي غير ورزشي به دانيل داوري، دروازه‌بان تيم ملي ايران توهين کرد و يک جلسه از همراهي تيمش محروم شد.


در ديدار باير لورکوزن و اينتراخت براونشوايگ در بوندسليگاي آلمان، سافيچ مدافع بوسنيايي باير لورکوزن در حرکتي غيرورزشي به دانيل داوري دروازه‌بان ايراني براونشوايگ توهين کرد که از چشم داور مسابقه دور ماند. البته فدراسيون فوتبال آلمان پس از اين حرکت سافيچ او را يک بازي از همراهي تيمش محروم کرد.

دانيل داوري پس از پايان مسابقه درباره حرکت غيرورزشي بازيکن باير لورکوزن گفت: سافيچ هنگام مصدوميت بازيکن اينتراخت حاضر به فيرپلي نشد و من به او اعتراض کردم که چرا اين کار را نکرده است و او حرکت زشتي انجام داد.

تيمهاي ايران و بوسني و هرزگوين در جام جهاني 2014 برزيل در يک گروه قرار داشته و حرکت زشت مدافع بوسنيايي در قبال دروازيان تيم ملي ايران از ديد رسانه ها دور نمانده است.
رئیسی بازدید : 2 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

تساوي آمريکا با مکزيک در ديداري دوستانه


تيم ملي فوتبال آمريکا در يک ديدار دوستانه در خانه متوقف شد.


در اين مسابقه که بامداد امروز در شهر فنيکس آريزونا برگزار شد ، تيم هاي آمريکا و مکزيک به تساوي 2 - 2 رسيدند.

مايکل برادلي و واندولووسکي در دقايق 15 و 28 تيم آمريکا را پيش انداختند اما مکزيک با گل هاي دقايق 49 رافائل مارکس و 67 پوليدو کار را به تساوي کشاند.
رئیسی بازدید : 1 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال ذوب‌آهن در ديداري دوستانه مغلوب سايپا شد.


تيم ذوب‌آهن اصفهان که در تهران اردو زده است از ساعت 15 امروز در زمين تمرين سايپا ديدار دوستانه با اين تيم برگزار کرد که با نتيجه يک بر صفر به سود سايپا به پايان رسيد. در دقيقه 20 مسابقه سجاد شهباززاده گل اول سايپا را به ثمر رساند.

به گزارش فارس، اين ديدار حواشي به شرح زير داشت:

* قاسم حدادي‌فر در اين بازي حضور نداشت. حدادي‌فر براي انجام کاري به اصفهان رفته بود که با پرواز مستقيم و بين دو نيمه به ورزشگاه رسيد. خانزاده ديگر بازيکن ملي پوش ذوب آهن در اين بازي در نيمه دوم به ميدان رفت.

* در دقيقه 35 مسابقه درگيري بين مرتضي تبريزي با روزبه شاه‌علي دوست بازيکن سايپا درگيري لفظي پيدا کرد.

* فيرات سرمربي سايپا همچنان با عصا در کنار تيمش قرار دارد و پاي او همچنان در گچ است.

* فيروز کريمي در جريان مسابقه با دستيارش صحبت مي‌کرد و مي‌خواست نکاتي را از بازي تيمش يادداشت برداري کند.

* در نيمه دوم بازي به خشونت کشيده شد و در چند مورد بازيکنان به خاطر خطاهاي شديد با يکديگر درگيري لفظي داشتند.

* اين در حالي است که اين بازي دوستانه بود اما بازيکنان دو تيم بسيار جدي با يکديگر برخورد مي‌کردند.

* ابراهيم صادقي کاپيتان سايپا و مهدي رجب‌زاده بازيکن ذوب‌آهن در نيمه دوم با هم خوش و بش گرمي کردند.

* پيش از شروع مسابقه نيز فيروز کريمي با فيرات سرمربي سايپا احوالپرسي کرد.

* سپهر خليل‌سبحاني مديرعامل باشگاه سايپا نيز در کنار زمين اين بازي را نظاره مي‌کرد.

* فيروز کريمي هم در لحظه‌اي از مسابقه به مجيد بصيرت مربي سايپا که مدام بازيکنانش را به جلو فرامي‌خواند گفت آقا داور خطا گرفته بازيکنانت را کجا مي‌فرستي؟

 

رئیسی بازدید : 3 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

فته بيست و سوم ليگ دسته اول فوتبال عصر امروز در دو گروه اول و دوم برگزار شد.


تيم فوتبال سياه جامگان مشهد با تساوي مقابل استقلال اهواز در گروه اول 38 امتيازي شد و با توجه به استراحت پديده مشهد توانست به صدر جدول اين گروه راه يابد.

در گروه دوم نيز تيم صدرنشين نفت مسجد سليمان مقابل داماش ايرانيان شکست خورد و ايران جوان با برتري مقابل راهيان کرمانشاه فاصله امتيازي خود را با صدر به 2 امتياز کاهش داد. بوشهري‌ها با اين برد 35 امتيازي شدند و در رده دوم باقي ماندند.

نتايج کامل مسابقات امروز به شرح زير است:

گروه اول:

شهرداري ياسوج صفر - صنعت نفت آبادان صفر

گيتي‌پسند اصفهان 4 - نيروي زميني 2

فولاد يزد 3 - گهر دورود صفر

شهرداري بندرعباس 2 - نساجي مازندران صفر

استقلال اهواز صفر - سياه‌جامگان مشهد صفر

الوند همدان يک - گل گهر سيرجان 2

گروه دوم:

داماش ايرانيان يک - نفت مسجد سليمان صفر

مس رفسنجان 2 - پيکان صفر

پرسپوليس شمال 2 - آلومينيوم يک

البدر بندر کنگ 2 - يزد لوله يک

نفت و گاز گچساران يک - پاس يک

ايران جوان بوشهر 3 - راهيان کرمانشاه صفر

 

رئیسی بازدید : 2 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه ملوان انزلي گفت: بدهي‌هاي ميلياردي باعث دلسردي سيروس محجوب از ادامه کار در اين باشگاه شده است.


مسعود معمايي در مورد وضعيت باشگاه ملوان گفت: روزي که سيروس محجوب به انزلي آمد تا باشگاه ملوان را در اختيار بگيرد ظاهرا مسئولان شهر به او گفته‌اند اين باشگاه 3 تا 3.5 ميليارد تومان بدهکار است اما اکنون مشخص شده که رقم بدهي‌هاي باشگاه خيلي بيشتر از اين رقم است و همان رقم 8 ميلياردي که سيروس محجوب مالک باشگاه اعلام کرد درست‌تر است. حتي با توجه به خرده بدهي‌هاي ديگر به نظر من باشگاه ملوان رقمي بيش از 9 ميليارد تومان بدهي دارد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: سيروس محجوب چون خودش يکي از اهالي گيلان است و ملوان را دوست دارد براي کمک به ملوان پا قدم جلو گذاشت اما اکنون با وجود آنکه از جيب شخصي خود هزينه مي‌کند در برخي مواقع مورد کم لطفي رسانه‌ها هم قرار مي‌گيرد و از او انتقاد هم مي‌شود. اين مسائل و بدهي‌هاي ميلياردي باعث دلسردي محجوب شده است. اگر محجوب ملوان را رها کند و برود وضعيت اين باشگاه بسيار نابسامان‌تر از قبل مي‌شود و ملوان در وضعيت خطرناکي قرار مي‌گيرد.

مديرعامل باشگاه ملوان تصريح کرد: هم اکنون دولت حتي توانايي کمک به باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس را هم ندارد بنابراين نمي‌توان از دولت انتظاري داشت که به ملوان کمک کند و اگر محجوب هم برود ملوان در شرايط بغرنجي قرار مي‌گيرد. محجوب از جيبش خرج کرده اما نه تنها کسي به او خسته نباشيد نگفته بلکه برخي از او انتقاد هم مي‌کنند. اين شرايط ناراحت کننده است آن هم در شرايطي که برخي تيم‌هاي ليگ برتري به سراغ محجوب آمده‌اند و خواهان حضور او در باشگاه‌هاي خود هستند.

معمايي با اشاره به اينکه اگر محجوب برود او چه کار خواهد کرد؟ گفت: اميدوارم که چنين اتفاقي نيفتاد اما اگر محجوب ملوان را رها کند من هم به حکم مديرعاملي‌ام انجام وظيفه مي‌کنم تا مسئولان تصميم لازم را اتخاذ کنند اما به عقيده من بايد محجوب را به هر طريقي نگه داشت و مانع جدايي او از ملوان شد. من حتي با مجموعه اقتصادي صحبت کرده بودم و مي‌خواستم 20درصد از هزينه‌‌هاي باشگاه را از طريق اين مجموعه تقبل کنم تا پس از 5 سال مالک جديد بتواند از برند ملوان درآمدزايي هم بکند و به سود برسد اما اين به شرطي است که همه دست به دست هم بدهند. سيروس محجوب يکي از بچه‌هاي جنگ است و در تجارت هم موفق بوده. او دلش براي ملوان سوخت و با عشق جلو آمد اما نبايد بگذاريم دلسرد شود.

مديرعامل ملوان در مورد وضعيت تمديد قرارداد اسکوچيچ سرمربي اين تيم گفت: اين مربي با دستمزد 120 هزار دلاري به باشگاه ما آمد اما اکنون 380 هزار دلار مي‌خواهد بر روي اين دستمزد بگذارد و براي يک فصل دستمزد 500 هزار دلاري از ما مي‌خواهد که رقم بسيار سنگيني است ضمن آنکه شرط و شروط‌هايي هم دارد و بازيکنان مورد نظرش هم بايد جذب شوند که همين مسئله تعهد سنگيني ايجاد مي‌کند آن هم در حالي که باشگاه ملوان فقط رقمي در حدود 6 ميليارد تومان به بازيکنان و کادر فني از فصل گذشته بدهکار است.
رئیسی بازدید : 4 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

تمرين امروز (پنج‌شنبه) برنامه تمرينات سرخپوشان در اردوي مازندران را اعلام کرد.
بر اين اساس سرخپوشان روز جمعه (فردا) به استراحت خواهند پرداخت و ساعت 8:30 روز شنبه با حضور در ورزشگاه شهيد درفشي‌فر با اتوبوس عازم شهرستان ساري شده و در هتل اسکان خواهند يافت.

سرخ‌پوشان در روزهاي بيستم و بيست‌وسوم اسفند در 2 ديدار تدارکاتي به مصاف تيم‌هاي صدراي نکا و نساجي مازندران خواهند رفت و در ساير روزها به تمرين خواهند پرداخت.

2 بازي تيم پرسپوليس در تورنمنت جام سرداران شهيد استان مازندران در استاديوم شهيد مدني قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس 24 اسفند به تهران برمي‌گردند و براي بازي دوستانه با تيم شيراک که روز بيست‌وهشتم اسفند برگزار خواهد شد در روز بيست‌وششم اسفند ماه عازم ارمنستان مي‌شوند. سرخ‌پوشان يک روز پس از بازي با شيراک به تهران باز خواهند گشت.

خبر ديگر اينکه سيدجلال حسيني که بعد از بازي دوستانه تيم ملي مقابل تيم گينه از ناحيه زير شکم احساس درد داشت امروز همراه پزشک تيم پرسپوليس براي MRI اقدام کرد.

دکتر حقيقت در اين باره گفت: در MRI انجام شده مشخص شد سيدجلال حسيني از ناحيه کشاله مشکلي ندارد اما از ناحيه عضلات پايين شکم دچار التهاب است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 438